سایت دانش و علم

این سایت درباره تمام پایه های تحصیلی فعالیت دارد

سایت دانش و علم

این سایت درباره تمام پایه های تحصیلی فعالیت دارد

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

داستان نثر ساده کاجستان

درکنار خط های سیم تلفن بیرون از ده دو کاج رشد کردند سال های دراز عابران پیاده آن هارا مانند دوست می دیدند روزی باد پاییزی تندی وزید یکی از کاج ها افتاد و خم شد و روی کاج همسایه اش افتاد به او گفت ای کاج همسایه مرا ببخش  من را

تحمل کن ریشه هایم از خاک بیرون است کاج همسایه با نرمی به او گفت دوستی ما هر دو را از یاد نمی برم ممکن است روزی این اتفاق برای من بیفتد دو ستی آن ها به گوش باد رسید وآرام شد کاج ریشه گرفت ومیوه های هر دو ریختند وآن منطقه کاجستان نام گرفت.

۹۶/۰۳/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
رئوف تازه عصاره

نظرات  (۷۶)

مرسی ولی کلش نبود اگه شما دارید واسه من بفرستید 

۱۵ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۸:۳۵ قرص لاغری گلوریا

فروشگاه آنلاین سالم طب، به عنوان معتبرترین عرضه کننده انواع قرص لاغری خارجی، از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده است و طی سال های متمادی به عنوان برترین وبسایت فروشگاهی در زمینه کاهش وزن و لاغری شناخته شده است. فروشگاه آنلاین سالم طب با ارائه انواع قرص لاغری شامل قرص لاغری گلوریا، قرص لاغری بلک اسلیم، قرص لاغری آلفا اسلیم، قرص لاغری بلک اسلیم پلاس، قرص لاغری ایزی اسلیم، قرص لاغری پلاتین، قرص لاغری پاپایا، قرص لاغری رزبری کتون، قرص لاغری فیل اسلیم توانسته است دغدغه بخش عظیمی از افراد دارای اضافه وزن، برای داشتن اندامی متناسب و زندگی سالم را برطرف نماید. 

عالیه ممنونم 

عالی

گند

عالی

عالیییییییههههه

عالییییی من خوشم اومد 

عاااااالییییی

۱۴ اسفند ۰۰ ، ۱۳:۴۶ آرتین سلطان

عالییی

 

 

عالیییییی

عالی خیلی خوبه😘😘

۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۵۰ هارلی کویین یا جوکر

الان خوندمش عالی بود حرف نداشت ❤️

پاسخ:
خیلی ممنون از نظر شما
۲۷ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۲۴ هارلی کویین یا جوکر

نخوندم ولی میگم خوبه، بااین همه نظری که بچه ها دادن🌸

 

عالیی👍👍❤🙏

خوب بود مرسی ولی اگه توی این سایت تمام اطلاعات کتاب های درسی یعنی مثلا ریاضی هم باشه خیلی بهتر میشه

پیپی

خیلی خوبه ممنون🌷🌷

خوب بود ممنون 

مرسی خیلی عالی بود

۱۳ اسفند ۹۹ ، ۱۳:۵۱ ترانه خوش اواز

عالی بودممنون لطفا مطالب بیشتری در مورد کلاس چهارمی ها ذارید اگر این توری باشه بیشتر بع سایتتون سر میزنم 

 

عالی

عالی

خیلی کوتاه بود

خیلی خیلی ممنونم از داستان کوتاه و مفیدتون ممنون👍👍👍👍👍👌

👌👌👌👌عالیه 

 

 

پاسخ:
تشکر از نظر خوب شما 

عالیییییییی بود

پاسخ:
خواهش

عالییییییییییییی بود 

پاسخ:
ممنون از نظر شما 

خیلی عالی بود  خیلی خوب سادش کرده بود

پاسخ:
بله ما به دنبال راحت تر کردن کار دانش آموزان هستیم ممنون از نظر خوب شما ٔ.........

بد نبود اما خیلی کمکم کرد

پاسخ:
سعی بر بهتر شدن مطالب سایت داریم ممنون  از نظر شما .

عالی بود ممنون ♥♥♥♥♥♥

پاسخ:
ممنون از نظر شما .

عالی بود 

لطفا با ادب باشید

پاسخ:
تشکر از نظر شما 

خوب بود  لطف کنید با ادب باشید ممنون میشم 

Very goog

پاسخ:
Tanks 

خوب بود

مخصوصا شما علی اقا

عاللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی  لطفا یکم با ادب باشین

عاللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

معنی شعر این بود که توی یه روستا پیش سیم  پیام دوتا کاج باهم رشد کردن  سال های سال عابران پیاده آنها را مثل دوست می دیدند و یکی شون ب اثر باد رو اون یکی میفته و میگه من تحمل کن و اونیکیه میگه دوستیمون از یاد نمی برم وقتی خوب میشه یه عالمه درخت اونجا سبز میشه و اونجا میشه کاجستان

ولی داستان اصلا این نبود اون یکی درخت که سالمه اون آسیب دیده رو قبول نمی کنه و میندازتش اون ور و  میگه از من دور شو  و یکی کاج سیم های پیام رو پاره میکنه و مردم هردو شون رو با اره می زنن

عالی بود .
بسیار عالی
معنی شعر کاجستان 
ممنون ودرود از همه🎸🎸🎸
سایتت عالیه✌✌
پاسخ:
خیلی ممنون خواهش می کنم
🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عالی عزیزم انشاالله که همیشه این سایت پر درآمد باشه 
عالی
بد نبود

خیلی عالی بود عشقم
خیلی خوب

کاش تمام صحفه رابر میکرد😘😘😘😍😍😍👏👏👏👏👏🏿👏🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🦔🐔🦔🦔🦔🦔🦔🐿🐿🐿🐿🐿🐜🐜🐜🐜🐜🐜🐜🍉🍉🍉🍉🍊🍋🍌🍍🍅🍓🍒🍐🍑🍏🍎🥥🥝🥑🍆🥔🥕🌽🍞🌰🥜🍄🥦🥒🌶🥐🥖🥨🥞🧀🍖🥩🥪🌭🍕⚽️⚾️🏀🏐🏈🏉🎾🏋️‍♀️🥌♣️♦️♥️♠️🚘🚗🚮🚰♿🚹🚺🚻⚠️🛅🛄🛃🛂🚾🚼🚸⛔🚫🚳🚭🚯🚱↗️⬆️☣☢🔞📵🚷
خیلی عالی بود
ممنون
۰۲ اسفند ۹۷ ، ۱۱:۱۴ رقیه علی آبادی
برای من که پنجمیم عالی بود ولی ای کاش متن بیشتری داشت بازهم خوب بود😍
سلام خوبین بچه ها

👌👌👌👌
این پست برای من که پنجمیم خیلی خوب بود
مرسی پسر عمو❤❤❤
خوب بود دست درنکنه
عالی نبودخوب بود🤔👍
آفرین به پسر عموی خوبم
زیاد کاربردی نبود
خیلیییییییییییییییییییی عالییییییییییییییییییییییی بوددددددددددددددددد ولی کم بودددددددددددددددددددددددد ممنونننننننننننن مرسییییییییییییییییی
عالی بود عالییییییییییییییییییییییییییییی
سلام خیلی ممنون از راهنمایی تون.
عاشقتونم
سلام من کلاس پنجمم 11 سالمه عالی ممنون ❤❤❤ پنجمی دوستون دالم 😏 😘 
عالی
سلام مرسی 
بچه‌ها یکم با ادب



:-) :-) :-) 11 :-)



عالی بود 
عالی و همه ی درسه ولی این گفته به نثر ساده بنویس به نظر من که عابی
عالییییی بود
منم کلاس پنجم هستم پریا جان میشه لطفا نام خانوادگی تو بدونم?

الان من کلاس هفتم هستم ای کاش الان کلاس پنجم بودم ایش چه میکرد.
اره کاش کله درس بود من هم کلاس پنجم هستم اگر کسی نظر داره یا سوال داره به من بگه .دوستان ممنون میشم که به سوالای شما جواب بدم .دوستون دارم خداحافظ.
اگر کل درس بود عالی می شد ولی باز هم تشکر.
سلام رئوف بیا به وبلاگم بهم نظر بده ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی